Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024

Δράσεις για την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο


Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο. Η ημέρα αυτή αποτελεί μια αφορμή για εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες και γονείς των σχολείων όλης της χώρας να ανταλλάξουν σκέψεις, πληροφορίες και ιδέες και να ενεργοποιηθούν δράσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού.

Στο σχολείο μας έγιναν οι εξής δράσεις:

Οι μαθητές της Α' τάξης με αφορμή το κείμενο της Αγγελικής Βαρελά "Δώσε την αγάπη" από το Ανθολόγιο, κατασκεύασαν το καλάθι με τα μήλα της φιλίας, γράφοντας τα δικά τους μηνύματα. Οι μαθητές της Α', Β' και Γ' τάξης παρακολούθησαν την ταινία του Γ. Κουφονίκου "Τα μπλε γυαλιά" που βασίζεται στην ιστορία «Στη φωλιά του Νίκου» του Β. Ηλιόπουλου.Ακολούθησε εικαστικό εργαστήρι στο οποίο κατασκεύασαν και φόρεσαν τα "γυαλιά της διαφορετικότητας".