Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024

"Στοματική Υγεία και Διατροφή": Ενημέρωση από το Κέντρο Υγείας Καστοριάς στην Α΄και Β΄Τάξη

Την Τετάρτη 21-02-2024 στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε η δράση: "Στοματική Υγεία και Διατροφή" από τη γιατρό κυρία Βελισσαρίδου Παρθένα και τη νοσηλεύτρια κα. Παπατζήμου Ευαγγελία για τους μαθητές των Α΄ και Β΄ τάξεων, στο πλαίσιο της ευαισθητοποίησης του μαθητικού πληθυσμού από το Υπουργείο Υγείας.

Σκοπός αυτής της παρέμβασης είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με τη μεγάλη σημασία και αξία της διατροφικής αγωγής, καθώς η ορθή και ισορροπημένη διατροφή αποτελεί προϋπόθεση για τη σωστή στοματική υγεία, νοητική, πνευματική, σωματική και ψυχική ανάπτυξη των παιδιών.

Στόχος είναι η διατροφική εκπαίδευση να γίνεται στα πρώτα στάδια της παιδικής ζωής, καθώς καθορίζει τις διατροφικές συνήθειες στην ενήλικη ζωή.

Επιπρόσθετα, υλοποιήθηκε το πρόγραμμα "Δόντια γερά και Στοματική Υγεία για παιδιά" , που περιλάμβανε ενδοδοντικό έλεγχο.

Ευχαριστούμε θερμά τη γιατρό κυρία Βελισσαρίδου Παρθένα και τη νοσηλεύτρια κα Παπατζήμου Ευαγγελία. για την εξαιρετική τους παρουσίαση.