Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Σάββατο 2 Μαρτίου 2024

Οι μαθητές της Ε' κι Στ' τάξης συναντούν διαδικτυακά τους δημιουργούς του "ντετέκτιβ Κλουζ"

Την Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024, οι μαθητές της Ε' κι Στ' τάξης του σχολείου μας παρακολούθησαν τη διαδικτυακή εκδήλωση για μαθητές κι εκπαιδευτικούς με τον Γερμανό συγγραφέα της δημοφιλούς παιδικής σειράς βιβλίων «Μια υπόθεση για τον ντετέκτιβ Κλουζ», Γίργκεν Μπανσέρους , τον εικονογράφο Ραλφ Μπούτσκοβ και τη μεταφράστρια των βιβλίων Μαρία Αγγελίδου.

Ο ενθουσιασμός των μαθητών ήταν μεγάλος, καθώς είχαν την ευκαιρία να ακούσουν τον συγγραφέα και τον εικονογράφο του αγαπημένου τους ήρωα, να γράψουν τις δικές τους ερωτήσεις, να ακούσουν τις ερωτήσεις των μαθητών από τα άλλα σχολεία που συμμετείχαν και να λάβουν τις απαντήσεις από τους ίδιους τους δημιουργούς. Στο τέλος, έστειλαν τις ευχές τους στον αγαπημένο τους συγγραφέα και τον ευχαρίστησαν για την αναγνωστική χαρά που τους προσφέρει.