Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024

Συμμετοχή του σχολείου μας στο πρόγραμμα "Διατροφική Υγεία" του Κέντρου Υγείας Καστοριάς

 Την Παρασκευή 16/02/2024 στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του σχολείου μας, πραγματοποιήθηκε η δράση "Διατροφική Αγωγή"  από τη νοσηλεύτρια Τελάκη Βασιλική για τους μαθητές των Στ΄και Ε΄τάξεων & Δ΄και Γ΄τάξεων, στο πλαίσιο της ευαισθητοποίησης του μαθητικού πληθυσμού από το Υπουργείο Υγείας.

Σκοπός αυτής της παρέμβασης  είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των παιδιών και των νέων σχετικά με τη μεγάλη σημασία και αξία της διατροφικής αγωγής,  καθώς η ορθή και ισορροπημένη διατροφή αποτελεί προϋπόθεση για τη σωστή νοητική, πνευματική, σωματική και ψυχική ανάπτυξη των παιδιών. 

Στόχος μας είναι η  διατροφική εκπαίδευση να γίνεται  στα πρώτα στάδια της παιδικής ζωής, καθώς καθορίζει τις διατροφικές συνήθειες στην ενήλικη ζωή, ενώ η έγκαιρη διατροφική εκπαίδευση και παρέμβαση προλαμβάνει λανθασμένες διατροφικές συμπεριφορές και συνήθειες και καθυστερεί τα νοσήματα φθοράς. 

Ευχαριστούμε θερμά την κ.Τελάκη Βασιλική για την εξαιρετική και ενδιαφέρουσα παρουσίαση.