Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Τρίτη 12 Μαρτίου 2024

Κατασκευή παραδοσιακού, χειροποίητου χαρταετού

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ' τάξης είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την κατασκευή παραδοσιακού χειροποίητου χαρταετού, όπως και να συμμετάσχουν ενεργά σε αυτήν, υπό την καθοδήγηση του κ. Μήτσου Γεώργιου, παππού του μαθητή της ΣΤ' τάξης Μήτσου Γιώργου. 

Μέσα από συζήτηση τα παιδιά έμαθαν για τα παραδοσιακά παιχνίδια μιας άλλης παλαιότερης εποχής, διδάχτηκαν βιωματικά μαθήματα γεωμετρίας, υπομονής, προσοχής και μεθοδικότητας, καθώς και σεβασμού στο φυσικό περιβάλλον, αφού ο χαρταετός κατασκευάστηκε από φυσικά και ανακυκλώσιμα υλικά. 

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Μήτσου Γεώργιο για την ανταπόκριση του στο κάλεσμά μας στο σχολείο μας. Η θετική του παρουσία μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις! Καλές Αποκριές!