Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Τρίτη 5 Μαρτίου 2024

Ευχαριστήριο στις Εκδόσεις "Ψυχογιός" για τη δωρεά βιβλίων στη βιβλιοθήκη μας

 Μια ευχάριστη έκπληξη μας περίμενε  στο σχολείο μας τη Δευτέρα 4 Μαρτίου. Ένα κουτί με βιβλία , δωρεά των εκδόσεων " Ψυχογιός", που ανταποκρίθηκαν στην επιστολή του Συλλόγου Γονέων και ειδικά της κ. Μάχης Αναγνωστοπούλου, για την ενίσχυση της βιβλιοθήκης μας με νέους τίτλους βιβλίων. 

Οι μαθητές μας τα υποδέχτηκαν με μεγάλο ενθουσιασμό, τα άνοιγαν, τα διάβαζαν, ιχνηλατώντας τα αναγνωστικά τους ταξίδια και ήδη τα έχουν δανειστεί, πριν αυτά προλάβουν να πάρουν τις θέσεις τους στα ράφια. 

Ευχαριστούμε θερμά τις Εκδόσεις "Ψυχογιός" για την πολύτιμη δωρεά τους και τον Σύλλογο Γονέων για την αρωγή τους στον αγώνα μας να εμπλουτίσουμε τη σχολική μας βιβλιοθήκη.