Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024

Ευχαριστήριο για τη δωρεά αθλητικού υλικού

Οι μαθητές/τριες, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μας μονάδας ευχαριστούμε θερμά:

Α) τη Γυναικεία Ομάδα Ποδοσφαίρου Καστοριάς για την ευγενική προσφορά της σε μπάλες ποδοσφαίρου προς το σχολείο μας (8 τεμάχια).
Επίσης, ευχαριστούμε θερμά τον γυμναστή μας κ. Φόρλιακα Στυλιανό, ο οποίος αποτελεί συνδετικό κρίκο της σχολικής μας μονάδας με την ομάδα.

Β) την Αθλητική Ένωση Γραμμοχωρίων για την ευγενική προσφορά της σε μπάλες ποδοσφαίρου προς το σχολείο μας. Ευχαριστούμε θερμά τον γυμναστή κ. Πασχάλη Δημητρίου που ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημά μας και το διαβίβασε στη Διοίκηση της ομάδας .

Η προσφορά αθλητικού υλικού συμβάλλει σημαντικά στην ψυχαγωγία, στην άθληση των μαθητών μας και στην ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης που παρέχουμε στους μικρούς μας μαθητές.


Η διευθύντρια του Σχολείου

Αργυρώ Λάζου