Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Σάββατο 1 Ιουνίου 2024

Η ποιήτρια Ελένη Αλεξίου στο σχολείο μας

Την Παρασκευή 31 Μαΐου επισκέφτηκε το σχολείο μας η φιλόλογος, ποιήτρια και καθηγήτρια κλασικής κιθάρας κ. Ελένη Αλεξίου. Με τους μαθητές της Ε' τάξης διάβασαν και σχολίασαν ποιήματα των Ελύτη, Κωχ, Χριστιανόπουλου, Λάσκαρη, της ίδιας της συγγραφέα και όλη η αίθουσα πλημμύρισε από το χρώμα και τη γεύση του καλοκαιριού. 

Κατόπιν, με τη βοήθεια της κ. Αλεξίου ελευθέρωσαν τη φαντασία τους και συνέθεσαν με τις δικές τους λέξεις, οπτικές και ακουστικές εικόνες, δημιουργώντας τα δικά τους ποιήματα. 

Κυρία Αλεξίου, σας ευχαριστούμε που διαβήκατε το κατώφλι του σχολείου μας φέρνοντάς μας το ζωογόνο αεράκι της ποίησης, που μοιραστήκατε με τους μαθητές μας τις γνώσεις σας, με τόση αγάπη και απλότητα!