Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024

Ευχαριστήριο προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη κκ. Καλλίνικο

Το σχολείο μας ευχαριστεί θερμά τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Καστοριάς κκ. Καλλίνικο, για την ευαισθησία του, την άμεση ανταπόκριση και την ευγενική χειρονομία προσφοράς στη σχολική μας μονάδα. Η δωρεά αυτή θα διευκολύνει το έργο της εκπαιδευτικής μας διαδικασίας.

Επίσης ευχαριστούμε θερμά τον πατέρα Ελευθέριο Συτιλίδη για την ευαισθησία και την αποτελεσματικότητά του ως συνδετικός κρίκος με το σχολείο μας. Σας ευχαριστούμε από καρδιάς για τη βοήθειά σας.


Με εκτίμηση

Οι μαθητές, ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διεύθυνση του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μανιάκων