Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Παρασκευή 31 Μαΐου 2024

Δράσεις για τη μετάβαση της ΣΤ' τάξης στο Γυμνάσιο

Η μετάβαση από το Δημοτικό Σχολείο στο Γυμνάσιο αποτελεί έναν σημαντικό σταθμό στη ζωή των παιδιών. Στα πλαίσια της ομαλής αυτής μετάβασης πραγματοποιήθηκαν εντός και εκτός του σχολικού μας περιβάλλοντος διάφορες δράσεις. Στα πλαίσια της ομαλής αυτής μετάβασης πραγματοποιήθηκαν εντός και εκτός του σχολικού μας περιβάλλοντος διάφορες δράσεις.

Αρχικά, επισκέφθηκαν το σχολείο μας η κ. Ζήζου Κ., ψυχολόγος, ο κ. Καμπούρης Γ., κοινωνικός λειτουργός και ο κ. Γκουτζομήτρος Ν., μαθηματικός, από το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Καστοριάς. Συζήτησαν με τα παιδιά της ΣΤ΄τάξης για το στάδιο αυτό, το οποίο φέρει μαζί του ποικίλες αλλαγές και πληθώρα συναισθημάτων. Τα παιδιά ενημερώθηκαν σχετικά και εξέφρασαν απορίες, προβληματισμούς και συναισθήματα. Ακολούθησε επίσκεψη της κ. Αβάνη Α. και κ. Ζυμπίδη Ι., καθηγητών στο Μουσικό Σχολείο Καστοριάς, κατά την οποία οι μαθητές των Ε΄και ΣΤ΄ τάξεων ενημερώθηκαν για τη φοίτηση στο εν λόγω σχολείο.

Τέλος, τα παιδιά της ΣΤ΄τάξης επισκέφθηκαν το Γυμνάσιο Μανιάκων, όπου μέσα από τη θερμή φιλοξενία του διευθυντή κ. Ταμβάκη Κωνσταντίνου, περιηγήθηκαν στους χώρους του κτιρίου, γνώρισαν καθηγητές, ήρθαν σε επαφή με μαθητές που φοιτούν στο γυμνάσιο, άκουσαν μουσική και βίωσαν γενικά τον παλμό του μελλοντικού τους σχολείου.

Ευχαριστούμε όλους τους προαναφερθέντες για τη σημαντική συμβολή τους στην ομαλή προσαρμογή των παιδιών στο μεταβατικό αυτό στάδιο της ζωής τους.