Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Κυριακή 16 Ιουνίου 2024

Το σχολείο μας αποχαιρετά τα παιδιά της Στ' Τάξης

Άλλη μία σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της... Την Πέμπτη 13-6-2024 πραγματοποιήθηκε η αποχαιρετιστήρια γιορτή για τις μαθήτριες και τους μαθητές της ΣΤ' τάξης, οι οποίοι μέσα από ένα σκετσάκι και σε κλίμα συγκίνησης εξέφρασαν τις σκέψεις τους και τα συναισθήματά τους για τα έξι χρόνια που πέρασαν στο Δημοτικό,το σχολείο που τόσο αγάπησαν. Τα παιδιά της Ε' τάξης αποχαιρέτησαν τους συμμαθητές τους και τους ευχήθηκαν τα καλύτερα για το μέλλον που ανοίγεται μπροστά τους. Οι θερμότερες ευχές δόθηκαν στα παιδιά και από τη διευθύντρια του σχολείου κα Λάζου Αργυρώ εκ μέρους όλων των εκπαιδευτικών.Τέλος, χαρίστηκαν και αναμνηστικά από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.

Το σχολικό έτος έκλεισε την Παρασκευή 14-6-2024 με τη συμμετοχή όλων των τάξεων του σχολείου σε σκετσάκια, τραγούδια και παιχνίδια, δίνοντας μια χαρούμενη νότα σε μικρούς και μεγάλους. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων αποχαιρέτησε τα παιδιά, προσφέροντάς τους το καθιερωμένο παγωτό.

Καλό καλοκαίρι σε όλους!