Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2024

Οι μαθητές του σχολείου μας ζωγραφίζουν για την εθελοντική αιμοδοσία

🩸 Τι και αν είναι οι τελευταίες σχολικές μας μέρες ; Η ευαισθητοποίηση των μαθητών μας είναι συνεχώς σε πρώτο πλάνο.

🩸 Οι μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μανιάκων ζωγράφισαν με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Εθελοντή Αιμοδότη (14η ΙΟΥΝΙΟΥ). Η αξία της εθελοντικής αιμοδοσίας είναι η προσφορά ,χωρίς καμία ανταμοιβή. Η προσφορά αυτή στοιχίζει μόνο 10 λεπτά χρόνο από τη ζωή του δότη.

🩸 Οι ζωγραφιές με τίτλο: «Σταγόνα ζωής» θα αναρτηθούν ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας του Εθελοντή Αιμοδότη στο κτίριο της Περιφερειακής Ενότητας Καστοριάς από το Κέντρο Υγείας Καστοριάς.

Δέσποινα Αποστολίδου