Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Κυριακή 26 Μαΐου 2024

Ενημέρωση από την Αστυνομική Διεύθυνση Καστοριάς για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο στην Ε΄και Στ΄τάξη του Σχολείου μας.

Την Τετάρτη 24-05-2024 πραγματοποιήθηκε η δράση: "Ασφάλεια στο Διαδίκτυο" με συντονίστρια την κα Καλαμπούρα Ελένη εκπαιδευτικό Πληροφορικής του σχολείου μας.

Ευχαριστούμε θερμά την Υπαστυνόμο Α΄ της Διεύθυνσης Αστυνομίας Καστοριάς, κα Πατρώνη Μαρία, η οποία επισκέφτηκε το σχολείο μας στο πλαίσιο διαλέξεων για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο.

Αρχικά μίλησε στα παιδιά για τον εκφοβισμό (bullying). Τους εξήγησε ποια συμπεριφορά είναι εκφοβισμός αλλά και ποια δεν είναι. Επίσης ανέφερε ότι bullying δεν γίνεται μόνο στον χώρο του σχολείου αλλά και έξω από αυτό και τι πρέπει να κάνουμε αν έχουμε υποστεί εκφοβισμό ή αν δούμε κάποιον που τον εκφοβίζουν.

Στη συνέχεια τους μίλησε για τον διαδικτυακό εκφοβισμό. Τους εξήγησε τον όρο cyber-bullying, τι πρέπει να προσέχουν στο διαδίκτυο και πώς να αντιδράσουν αν πέσουν θύμα διαδικτυακού εκφοβισμού.

Έδειξε πολύ ενδιαφέροντα βίντεο και για τα δύο θέματα και στο τέλος τα παιδιά έκαναν ερωτήσεις και έλυσαν απορίες που είχαν.