Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Τρίτη 7 Μαΐου 2024

«Την Άνοιξη αν δεν την βρεις, την φτιάχνεις»

Ναι την φτιάχνεις. Κάθε φορά από την αρχή. Όλο και πιο ζωντανή. Όλο και πιο ποτισμένη. Ναι την φτιάχνεις. Με εκείνα τα χρώματα που σημαίνουν αρμονία. (Οδυσσέας Ελύτης).

Έτσι κι εμείς φτιάχνουμε την Άνοιξη στο σχολείο μας, ξεκινώντας εθελοντικές δράσεις για τον καλλωπισμό της αυλής.
  • Στις 19/04/2024 οι μαθητές τις Γ΄ τάξης με την καθοδήγηση του δασκάλου τους Παπατόλιο Απόστολο φύτεψαν ιβίσκους,
  •  Οι γονείς εθελοντικά μετέτρεψαν την αυλή σε πολύχρωμο παιχνιδότοπο! Συντονίστρια η κα Γκλαβίνα Κρίστυ, την οποία και ευχαριστούμε για την όμορφη πρωτοβουλία.

Ευχαριστούμε θερμά τον Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος, Πρασίνου, Πολιτικής Προστασίας και Κοιμητηρίων Διονύσιο Λίτσκα για την ευγενική χορηγία φυτών.

Ευχαριστούμε τον πρόεδρο της Α/θμιας Σχολικής Επιτροπής κ.Βασιλειάδη Ευστάθιο που μας στήριξε στην αγορά χρωμάτων.

Επίσης, ευχαριστούμε θερμά τους συναδέλφους που αγκάλιασαν αυτή τη δράση και ιδιαίτερα την κα Κυρκοπούλου Μαρία και όλους τους γονείς που ήρθαν την Τετάρτη 24/04/2024.

Eυχαριστούμε την Κατερίνα, τη  Βάια, την Ευγενία, τη Μάχη, τη Γιούλη, την Αφροδίτη, τη Σταυρούλα τον Σίμο και τον Δημήτρη, για τον κόπο και το χρόνο που διέθεσαν γι΄ αυτό το όμορφο αποτέλεσμα!