Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Σάββατο 18 Μαΐου 2024

Επίσκεψη Στ΄ και Ε΄ τάξης στην Αθήνα

Το τριήμερο 6-8 Απριλίου 2024, η Στ’ και η Ε΄ τάξη του σχολείου μας μετέβη στην Αθήνα προκειμένου να επισκεφθεί τη Βουλή των Ελλήνων. Κατά τη μετάβασή τους επισκέφθηκαν τον αρχαιολογικό χώρο των Θερμοπυλών και το Αττικό Ζωολογικό κήπο, ενώ κατά τη διάρκεια της παρουσίας τους στην πρωτεύουσα, επισκέφθηκαν ακόμη τον βράχο της Ακρόπολης, το ομώνυμο μουσείο, το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, ενώ παρακολούθησαν και εκπαιδευτική παράσταση στο Ευγενίδειο Ίδρυμα. Αμέσως μετά την επίσκεψη στη Βουλή, απόλαυσαν την αλλαγή της προεδρικής φρουράς στο Σύνταγμα , τον περίπατο στον Εθνικό Κήπο και κατέληξαν στο Καλλιμάρμαρο Στάδιο,  απ΄ όπου αναχώρησαν για Καστοριά. Οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων συνοδεύονταν από εκπαιδευτικούς και γονείς.

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες και ιδιαίτερα στους συνοδούς τους για την άψογη συμπεριφορά και συνεργασία!