Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2024

Ευχαριστήριο του σχολείου μας στον Σύλλογο Γονέων για την κοπή της βασιλόπιτας

Την Τρίτη 30 Ιανουαρίου, γιορτή των Τριών Ιεραρχών, κόψαμε τη βασιλόπιτα στο σχολείο μας για μια ευλογημένη χρονιά , γεμάτη υγεία και πρόοδο στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας. Μοιράστηκαν σ΄ όλους τους μαθητές βασιλοπιτάκια και φυσικά, δώρα στους τυχερούς που πέτυχαν το φλουρί. Ο κος Βόλτσης Βασίλειος ήταν ο τυχερός του Συλλόγου Διδασκόντων!


Κατά τάξη, τυχεροί ήταν οι παρακάτω μαθητές:

Α΄ τάξη -Γιαννίκη Μαρία Λυδία


Β΄τάξη - Κουτσουφλιανιώτη Ελένη

Γ΄τάξη - Θεοφυλακτίδης Γεώργιος

Δ΄τάξη - Αναγνώστου Δήμητρα

Ε΄τάξη - Ευαγγέλου Γεώργιος και

Στ΄τάξη - Δημητριάδης Ιωάννης.

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Μανιάκων που με χαρά και πολλή αγάπη αναβίωσε αυτό το παραδοσιακό έθιμο. Ευχαριστούμε για την ευγενική τους προσφορά και την όμορφη διοργάνωση, που είχε ως αποτέλεσμα να γεμίσει το σχολείο μας με πολλά χαμόγελα.

Εκ μέρους των μαθητών μας και του προσωπικού,

Σας Ευχαριστούμε !

Ευχόμαστε σ όλους μια Ευτυχισμένη Χρονιά, Υγεία και Αγάπη!