Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2024

Δράση “Απλώνω Ευτυχία”


 Σας ενημερώνουμε ότι στo  πλαίσιo των στόχων του σλείου για την προαγωγή του εθελοντισμού,

του πνεύματος αλληλεγγύης και της ευαισθητοποίησης των παιδιών,
άρχισε να εκπονείται η δράση:  «Απλώνω ευτυχία – Δυναμώνω τη Φλόγα της καρδιάς».

Η εν λόγω δράση θα λάβει χώρα στο σχολείο μας από τις 20 -27 /2/2024 με συντονίστρια την κα Δέσποινα Αποστολίδου, εκπαιδευτικό θεατρικής αγωγής.
Στόχος της δράσης είναι η αναγνώριση των εννοιών της ευτυχίας και της ευγνωμοσύνης από τους μαθητές του σχολείου μας.
Μπορείτε να βρείτε περαιτέρω πληροφορίες για την δράση στην ιστοσελίδα : https://www.floga.org.gr/.

Στο σχολείο θα υπάρχει ένα κουτί δωρεών για τον σύλλογο «Φλόγα –Σύλλογος Γονιών Παιδιών με Νεοπλαστική Ασθένεια». Όποιο παιδί επιθυμεί, μπορεί να συμμετέχει στον έρανο.

Θα χρειαστούμε για την Τρίτη 27/02/2024:

Ένα λευκό μπλουζάκι ή φανελάκι είτε παλιό είτε καινούργιο το οποίο θα ζωγραφιστεί.