Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2024

Απλώσαμε ευτυχία, δυναμώσαμε τη φλόγα στην καρδιά

Η Τρίτη 27 Φεβρουαρίου ήταν μια ιδιαίτερη μέρα για το σχολείο μας.Οι μαθητές, μαζί με τους δασκάλους τους βγήκαν στο προαύλιο του σχολείου μας, ελευθέρωσαν την αγνότητα, την πολύχρωμη φαντασία τους και ζωγράφισαν με μαρκαδόρους πάνω σε λευκά μπλουζάκια, την ευτυχία, με χρώματα, λέξεις και εικόνες που ορίζουν οι παιδικές ψυχές τους. Στη συνέχεια απλώσαμε τη "μπουγάδα μας", στέλνοντας το μήνυμα της αγάπης, της ενσυναίσθησης, της αλληλεγγύης, του εθελοντισμού. Απλώσαμε ευτυχία και δυναμώσαμε τη φλόγα της καρδιάς, στηρίζοντας το πολύ σημαντικό έργο της "Φλόγας", του συλλόγου γονέων παιδιών με νεοπλασματικές ασθένειες.

Σε όλη τη διάρκεια της δράσης, που οργάνωσε, συντόνισε κι εμψύχωσε η κα Δέσποινα Αποστολίδου, εκπαιδευτικός θεατρικής αγωγής, υπήρχε ο κουμπαράς της αγάπης στο σχολείο μας, για την οικονομική ενίσχυση του Συλλόγου.

Ευχαριστούμε τη "Φλόγα", που με τη δράση της μας βοήθησε να κατανοήσουμε έμπρακτα τις έννοιες της αλληλεγγύης και της προσφοράς, να εμπνευστούμε, να δημιουργήσουμε, να νιώσουμε έναν κόσμο πιο όμορφο, πιο ανθρώπινο...