Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2024

Δράσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Αγκαλιάς

Πόσες φορές έχουμε νιώσει την ανάγκη της αγκαλιάς; Να  μας πάρει κάποιος αγαπημένος μας  μια αγκαλιά; Μια αγκαλιά μπορεί να μας προσφέρει ένα αίσθημα ηρεμίας, σιγουριάς, ασφάλειας και αυτοπεποίθησης. Είναι ένας από τους πιο απλούς τρόπος για να εκφράσουμε την αγάπη μας και δημιουργεί έναν ιδιαίτερο σύνδεσμο στο μυαλό, στο σώμα και στα συναισθήματα.

Το εργαστήριο μας ήταν αφιερωμένο στην αγκαλιά και συμμετείχαν όλες οι τάξεις. Μέσα από το εργαστήριό μας , οι μαθητές μας αγκαλιάστηκαν μεταφορικά και κυριολεκτικά.

Το εργαστήριο υλοποίησε η εκπαιδευτικός θεατρικής αγωγής Δέσποινα Αποστολιδου. Η Α κ Δ τάξη, η Ε κ Γ και η Β με την Στ.