Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2023

Ευχαριστήριο στη Σύμβουλο Εκπαίδευσης κ.Αλίκη Καζταρίδου


Την Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2023 πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας συνάντηση γονέων κατά την οποία συζητήθηκαν θέματα λειτουργίας του Σχολείου μας.

Είχαμε τη χαρά να έχουμε κοντά μας τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης κ. Αλίκη Καζταρίδου, η οποία μας τίμησε με την παρουσία της και ανέπτυξε το θέμα: « Ο ρόλος της οικογένειας και του σχολείου στη σχολική επίδοση του παιδιού».

Ο σύλλογος διδασκόντων και η διευθύντρια ευχαριστούμε θερμά τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης για την ενδιαφέρουσα και επίκαιρη ομιλία.
Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας.

Εκ μέρους του Συλλόγου Διδασκόντων

Η Διευθύντρια του Σχολείου
Αργυρώ Λάζου