Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2023

Ευχαριστήριο του σχολείου μας στον συνάδελφο εκπαιδευτικό Τάσο Μελιόπουλο

Την Παρασκευή 17.11.2023 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενδοσχολική επιμόρφωση με θέμα: « Η χρήση του διαδραστικού πίνακα στη μαθησιακή διαδικασία  –πρακτικές  στη σχολική  τάξη».

Η διευθύντρια και ο σύλλογος διδασκόντων ευχαριστούμε θερμά τον αγαπητό συνάδελφο Τάσο Μελιόπουλο  που ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημα του σχολείου μας. Επίσης, ευχαριστούμε και την  πρώην συνάδελφο και σχολική σύμβουλο  κα Έλενα Ζυγούρη για την παρουσία της.

Ευχαριστούμε και συγχαίρουμε  τον συνάδελφο που μοιράστηκε την πολυετή εμπειρία χρήσης διαδραστικού πίνακα, που  με υπομονή έλυσε  τις απορίες μας  και  επεξήγησε τα οφέλη της χρήσης, αλλά και τις αρνητικές  επιπτώσεις  που παρουσιάζονται. Η εμπεριστατωμένη παρουσίαση μας έδωσε τα εφόδια για την καλύτερη αξιοποίηση των διαδραστικών πινάκων που διαθέτει το σχολείο μας.!

Ευχόμαστε να συνεχίσει με την ίδια διάθεση το έργο που ξεκίνησε. Τον συγχαίρουμε για την ευγενική διάθεση που έχει να μοιράζεται το υλικό που δημιουργεί με τους συναδέλφους και την προσφορά του στην τοπική εκπαιδευτική κοινότητα και όχι μόνο.

Επίσης, ευχαριστώ τους συναδέλφους του σχολείου μας, για την ιδέα που είχαν και την παρουσία τους.

 

Η διευθύντρια του Σχολείου

Αργυρώ Λάζου