Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2023

Δράσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

 Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (3 Δεκεμβρίου), τη Δευτέρα 04/12/2023 και την Τρίτη 05/12/2023 πραγματοποιήθηκαν διάφορες δραστηριότητες στον χώρο του σχολείου, στις οποίες συμμετείχαν οι μαθητές. 

Στους μαθητές της Β τάξης έγινε παρουσίαση του βιβλίου " Έλμερ" με στόχο τη γνωριμία με τη διαφορετικότητα και την αποδοχή της. Αμέσως μετά τη συζήτηση οι μαθητές ζωγράφισαν τον δικό μας Έλμερ!

Οι μαθητές της  Γ, Δ, Ε και Στ τάξης έμαθαν για τον αυτισμό, την τύφλωση και την κώφωση μέσα από βιωματικές δραστηριότητες. 
Τέλος, οι μαθητές της Στ τάξης παρουσίασαν σε όλο το σχολείο ένα τραγούδι σε νοηματικη γλώσσα.