Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2023

Ευχαριστήριο του σχολείου μας για τη δωρεά βιβλίων από τον οργανισμό "Library 4 All"

Στο σχολείο μας φέτος ο Άγιος Βασίλης ήρθε νωρίς. Στα μέσα Νοεμβρίου έφτασε ένα κουτί με 41 βιβλία για τη βιβλιοθήκη μας, την οποία ανακαινίσαμε την περασμένη χρονιά και αγωνιζόμαστε να την εμπλουτίσουμε με σύγχρονες εκδόσεις. Αποστολέας ήταν ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός  "Library 4 All". 

Αγαπημένο Library 4 All:  

Σας ευχαριστούμε γιατί  σε κόντρα των καιρών εσείς συνεχίζετε το έργο της προσφοράς, χαρίζοντας  βιβλία στα σχολεία της χώρας μας. 

Σας ευχαριστούμε γιατί αντιμετωπίζατε την αγωνία μας με ευγένεια κάθε φορά που επικοινωνούσαμε μαζί σας, περιμένοντας τη σειρά μας.

Σας ευχαριστούμε που κάνατε 92 ζευγάρια παιδικά μάτια να λαμπυρίζουν από χαρά και μας χαρίσατε τα εισιτήρια για άπειρα μαγικά ταξίδια στον κόσμο της γνώσης και της φαντασίας. Το έργο σας είναι τόσο ζωογόνο για τα σχολεία μας, ειδικά στις παραμεθόρειες περιοχές!