Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2024

Η Χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας

Τα παιδιά της Α΄ και Β΄ τάξης του σχολείου μας ετοίμασαν με πολλή αγάπη τη γιορτή των Χριστουγέννων. Με τη βοήθεια της Δέσποινας Αποστολίδου (Θεατρικής Αγωγής), τους Δασκάλους των τάξεων Μαρίας Κυρκοπούλου (Α΄ τάξης) - Αθανασίου Κανδύλα (Β΄ τάξης) και του Αλέξανδρου Ιωάννου (Μουσικός) παρουσίασαν το θεατρικό "Τη Νύχτα που γεννήθηκε η Αγάπη" στις 22 Δεκεμβρίου, ημέρα Παρασκευή στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας. " Η Νύχτα που γεννήθηκε η Αγάπη " της Σοφίας Μαντούβαλου σε διασκευή (Δώρα Γκαστάλη - Μελίνα Μπρίκου) . 

Ο Μίζα Ντελ Γκάλο, ο διάσημος αλέκτορας κάθε χρόνο στις 24 Δεκεμβρίου το βράδυ όταν το ρολόι χτυπάει μεσάνυχτα, ώρα που τα παιδιά βλέπουν όνειρα γλυκά, ανεβαίνει στο πιο ψηλό καμπαναριό, κράζει δώδεκα φορές για να τα ξυπνήσει και τους λέιε με μπόλικο αλάτι και πιπέρι το αγαπημένο του παραμύθι "Η Νύχτα που γεννήθηκε η Αγάπη". Οι βασικές σκέψεις του αλέκτορα : "Κάθε μέρα Χριστούγεννα" και "Όποιος αγαπάει χρωστάει παραμύθια".