Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2024

Ευχαριστήριο στον πατέρα Χαράλαμπο και στο Φιλόπτωχο Ταμείο του Αγίου Δημητρίου

Την Παρασκευή 15 Δεκέμβριου 2023 , γιορτή του Αγ.Ελευθερίου και εν όψει των εορτών των Χριστουγέννων οι μαθητές του σχολείου μας και συγκεκριμένα των Γ΄.Δ΄ Ε΄ και Στ΄ τάξεων, συνοδευόμενοι από τους δασκάλους/ες τους, εκκλησιάστηκαν στο ναό της ενορίας μας, του Αγ. Δημητρίου Μανιάκων. Συγχαρητήρια στους μαθητές μας, που παρακολούθησαν και συμμετείχαν στη θεία λειτουργία με σεβασμό και ευλάβεια.

Στη συνέχεια μια έκπληξη μας περίμενε καθώς ο πάτερ Χαράλαμπος και οι κυρίες του Φιλόπτωχου ταμείου εν όψει των εορτών των Χριστουγέννων ετοίμασαν μια πλούσια δεξίωση για τους μαθητές μας.

Ευχαριστούμε από καρδιάς τον πατέρα Χαράλαμπο που μας αγκάλιασε με τόση αγάπη και για τη φιλοξενία στην αίθουσα της εκκλησίας. Ευχαριστούμε τις κυρίες για τα υπέροχα κεράσματα και για τη φροντίδα τους.. Όλοι απολαύσαμε το πρωινό μας σαν μια μεγάλη οικογένεια!

Εκ μέρους του προσωπικού και των μαθητών,

Σας ευχαριστούμε .... Ευχόμαστε να είστε καλά και πάντα με χαμόγελο!



Η Διευθύντρια του Σχολείου

Αργυρώ Λάζου