Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2024

Ευχαριστήριο του 2ου Δ.Σ.- 3ου Νηπιαγωγείου Μανιάκων Και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων στην κα Θωμαή Κογιοπούλου

 Την Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2023  φιλοξενήσαμε για πρώτη φορά στο σχολείο μας τη διατροφολόγο κα Κογιοπούλου Θωμαή, στο πλαίσιο εκπαιδευτικών δράσεων που υλοποιούν τα σχολεία μας  για την υγιεινή διατροφή (τάξεις Α΄& Β΄,Νηπιαγωγείο) .

Ευχαριστούμε από καρδιάς την κα Κογιοπούλου που με χαρά και πολλή αγάπη , αποδέχτηκε την πρόσκληση των σχολείων μας σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και μας τίμησε με την παρουσία της.

Με το γλαφυρό της ύφος και την αμεσότητά της, έδωσε τη δυνατότητα στους μαθητές μας να γνωρίσουν τη διατροφική πυραμίδα Μεσογειακής Διατροφής, να συζητήσουν , να παίξουν μαζί της και τέλος να απολαύσουν ένα μήλο προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δ.Σχολείου και 3ου Νηπιαγωγείου Μανιάκων.

Εκ μέρους του προσωπικού και των μαθητών μας,

Σας Ευχαριστούμε !

Ευχόμαστε να είστε  πάντα γερή! Υποσχόμαστε να  ανανεώσουμε το ραντεβού μας, για μια συνάντηση με τους γονείς των μαθητών μας, ώστε να γνωρίσουν  τα αποτελέσματα μιας καλής διατροφής που ξεκινάει από το σπίτι!

 

   Η Διευθύντρια του 2ου Δ.Σ Μανιάκων    Η Προϊσταμένη του3ου Νηπ/γείου Μανιάκων                                                                  

         Αργυρώ Λάζου                                Κράπη Ελένη