Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ


Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μανιάκων σας προσκαλεί στις καλοκαιρινές εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν στο προαύλιο του σχολείου την Τετάρτη 15-6-11 για να γιορτάσουμε τη λήξη της σχολικής χρονιάς.

Οι εκδηλώσεις περιλαμβάνουν:
Στις 6:00 μμ Έκθεση Ζωγραφικής των παιδιών που συμμετείχαν στα τμήματα ζωγραφικής του συλλόγου υπό την καθοδήγηση του δασκάλου ζωγραφικής κυρίου Κων. Ρήμου.
(Τη νέα σχολική χρονιά θα συνεχιστούν τα παιδικά τμήματα και θα ξεκινήσει τμήμα ζωγραφικής γυναικών. Πληροφορίες θα δίνονται εκείνη την ημέρα από τον Κων. Ρήμο και από την πρόεδρο του συλλόγου.)

Θα ακολουθήσει γλέντι με ζωντανή μουσική, ψητά και ποτό.

Θα χαρούμε να μας τιμήσετε με την παρουσία σας και σας ευχόμαστε: ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!