Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

5 Ιουνίου, Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος.


Είναι γνωστό πως η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 5 Ιουνίου. Είναι η ημέρα αφιερωμένη στην προστασία του περιβάλλοντος.
Όλοι μαζί, και ο καθένας με τον τρόπο του, μπορούμε να βοηθήσουμε να σωθεί το περιβάλλον στο οποίο ζούμε...
Στο πλαίσιο, λοιπόν, των φετινών εκδηλώσεων και με φόντο το πρόγραμμα της ανακύκλωσης που υλοποιεί η Γ' τάξη του Σχολείου μας, οι μαθητές αυτής της τάξης θέλησαν να δείξουν την ευαισθησία και την αγάπη τους για το περιβάλλον με τρόπο άμεσο. Προχώρησαν σε καθαρισμό του χώρου γύρω από το Σχολείο, του κεντρικού δρόμου, καθώς και της πλατείας του χωριού.
Η δραστηριότητα αυτή γέμισε με χαρά τα ίδια τα παιδιά, αλλά συγχρόνως είχε και θετικό αντίκτυπο στους κατοίκους του χωριού, οι οποίοι από τη μεριά τους συνεχάρηκαν τα παιδιά για τη φιλότιμη πρωτοβουλία τους...

...ΓΙΑΤΙ ΕΝΑ ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!