Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Οι καλοκαιρινές εκδηλώσεις του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 2ου Δημ. Σχολείου και 3ου Νηπιαγωγείου Μανιάκων

Χτες Τετάρτη πραγματοποιήθηκαν οι καλοκαιρινές εκδηλώσεις του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Ξεκίνησαν με Έκθεση Ζωγραφικής των παιδιών που συμμετείχαν στα τμήματα ζωγραφικής του Συλλόγου και συνεχίστηκαν με γλέντι στην αυλή του Δημοτικού Σχολείου.

Το γλέντι ξεκίνησε με το χορευτικό του Πολιτιστικού Συλλόγου Μανιάκων στο οποίο συμμετέχουν πολλά από τα παιδιά του Σχολείου μας.
Παρόλη τη βροχή που διέκοψε την εκδήλωση για λίγο, αυτή συνεχίστηκε με αμείωτο κέφι και διάθεση...
Δείτε ένα foto-video από τις εκδηλώσεις...

...κι έναν από τους χορούς που χόρεψαν τα παιδιά.

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων ευχαριστεί όσους συμμετείχαν στις εκδηλώσεις κι εύχεται σε όλους ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!