Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Τετάρτη 3 Απριλίου 2024

"Δίνω από καρδιάς": Δράση του σχολείου μας με αφορμή τις Άγιες Ημέρες του Πάσχα

Το σχολείο μας στο πλαίσιο της ενίσχυσης του αισθήματος της αλληλεγγύης προχωρά σε μια νέα δράση. Η δράση « Δίνω , από καρδιάς» θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας από Δευτέρα 1 Απριλίου έως Τρίτη 9 Απριλίου. 

Σκοπός μας είναι η συγκέντρωση τροφίμων , τα οποία θα διατεθούν στην ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ώστε να χρησιμοποιηθούν στα καθημερινά συσσίτια της Μητρόπολης. Επιπροσθέτως, τα παιδιά θα φιλοτεχνήσουν μια ευχετήρια πασχαλινή κάρτα που θα δοθεί στους απόρους διαμέσου της ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ.

Τα τρόφιμα που θα προσφερθούν να είναι νηστίσιμα όπως :Μακαρόνια, ρύζι, φασόλια, ρεβίθια, φακή, νηστίσιμες κονσέρβες, συσκευασμένες σάλτσες ντομάτας, αλεύρι, λαχανικά, χαρτικά κουζίνας και χαρτί υγείας.

Τη δράση συντονίζει η εκπαιδευτικός Θεατρικής Αγωγής κ. Δέσποινα Αποστολίδου.