Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Σάββατο 20 Απριλίου 2024

Έπαινος Δημιουργικού Διαγωνισμού Αστέρι της Ευχής 2023-2024

Αγαπητοί εκπαιδευτικοί,

Για ακόμη μία σχολική χρονιά καταφέρατε και μας γεμίσατε δύναμη και έμπνευση μέσα από τις δημιουργίες των παιδιών. Η αγάπη που δείχνετε στη δράση αυτή, τόσο εσείς με τη καθοδήγησή σας όσο και τα παιδιά με την φαντασία και την προσπάθειά τους, κάθε χρόνο μεγαλώνει όλο και περισσότερο. Σας ευχαριστούμε πολύ που μικροί και μεγάλοι «αγκαλιάζετε» τη δράση με τις συγκινητικές δημιουργίες των μαθητών σας!

Η ομάδα του προγράμματος «Αστέρι της Ευχής»

Μαρία Γκαμαλούτσου - Υπεύθυνη Προγράμματος

Ελένη Μουρελάτου - Συντονίστρια Προγράμματος

MAKE-A-WISH (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)