Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Η κιβωτός της αγάπης


Αγαπητοί γονείς και αγαπητά παιδιά,

Έρχονται τα Χριστούγεννα, ημέρες χαράς και αγάπης για όλο τον κόσμο… Ωστόσο στις μέρες μας υπάρχουν πολλοί συνάνθρωποί μας που στερούνται ακόμα και τα πιο βασικά αγαθά! Όλοι μαζί, όμως, μπορούμε να βοηθήσουμε τους ανθρώπους αυτούς, συγκεντρώνοντας χρήματα, τρόφιμα και διάφορα άλλα πράγματα που τους είναι απαραίτητα αυτές τις μέρες (βιβλία, παιχνίδια και ρούχα σε καλή κατάσταση).
Ας δείξουμε έμπρακτα λοιπόν την αγάπη μας κι ας δώσουμε λίγη χαρά σ’ αυτούς τους ανθρώπους.
       
Μια πρωτοβουλία της Γ’ τάξης του Σχολείου μας.  Υπεύθυνη, η δασκάλα των Θρησκευτικών Τηλκερίδου Ιωάννα.

-Η συγκέντρωση των προσφορών σας θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2012.