Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024

Ευχαριστήριο στο 4ο Δημοτικό Σχολείο για παραχώρηση εξοπλισμού

 Οι μαθητές/τριες, και οι εκπαιδευτικοί του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μανιάκων ευχαριστούμε θερμά τη Διευθύντρια κα Ζαρογιάννη Βασιλική και τον σύλλογο διδασκόντων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Καστοριάς, που ανταποκρίθηκε στην παράκλησή  μας :

για παραχώρηση λευκού πίνακα προκειμένου να αντικατασταθεί  ο υπάρχων  πίνακας της Α΄ τάξης, που είχε φθαρεί και 

για παραχώρηση προβολέα(projector) που τοποθετήθηκε στον χώρο της Σχολικής μας Βιβλιοθήκης. 

Ευχαριστούμε θερμά και συγχαίρουμε τους συναδέλφους  για την ευγενική χειρονομία και αλληλέγγυα στάση του σχολείου τους απέναντι στο δικό μας. 

Η αξιοποίηση πλεονάζοντος εκπαιδευτικού  υλικού μεταξύ των σχολείων  συμβάλλει στην ποιοτική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας έργου.

Επίσης, ευχαριστούμε θερμά τον πρόεδρο της Α/θμιας Σχολικής Επιτροπής τον κ. Βασιλειάδη Ευστάθιο , για την άμεση τοποθέτηση του υλικού στις αίθουσες του σχολείου μας.