Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ευχαριστήρια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ευχαριστήρια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 14 Ιουνίου 2026

Ευχαριστήριο στις μαθήτριες και τους μαθητές της ΣΤ' Τάξης για την προσφορά των χρημάτων του ταμείου τους στη βιβλιοθήκη μας

 

Είναι κάτι πράξεις που αφήνουν ανεξίτηλο το αποτύπωμά τους στο ημερολόγιο της σχολικής ζωής. Είναι κάτι πράξεις που ελευθερώνουν τόση μυροβολιά αγάπης στο σχολείο μας, που αυτό μοσχοβολάει αέναα. Είναι κάτι πράξεις που το άγγιγμα της γενναιοδωρίας τους είναι τόσο έντονο, που το νιώθεις για μια ζωή. Και όταν αυτές οι πράξεις γεννιούνται από μαθητικά χέρια αποκτούν συμβολική σημασία.

Οι μαθητές της ΣΤ' Τάξης χάρισαν τα χρήματα του ταμείου τους, το ποσό των 140  ευρώ, στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας, για να γεμίσει την αγκαλιά της με νέα βιβλία. Οι οικονομίες της χρονιάς θα μπορούσαν να εξαργυρώσουν στιγμές χαράς και ξεγνοιασιάς σε μια πιτσαρία ή σε κάποια άλλη αγαπημένη εφηβική συνήθεια. Κι όμως, τα παιδιά αποφάσισαν τα χρήματα που μάζευαν όλη τη χρονιά, να γίνουν βιβλία, αγάπη, γνώση, φαντασία, ελπίδα, ταξίδι…. Όχι για τους ίδιους, γιατί αυτοί ανοίγουν τα φτερά τους για άλλους, πιο μεγάλους ουρανούς, αλλά για τους συμμαθητές τους που μένουν πίσω και για τα παιδιά που θα έρθουν στο σχολείο μας τα επόμενα χρόνια.

Αγαπημένα μας παιδιά, η πράξη σας αποτελεί ένα ανεκτίμητο δώρο για το σχολείο μας, παράδειγμα προς μίμηση για όλους μας. Τα βιβλία που χαρίσατε θα φέρουν το όνομα και την παρουσία σας και θα θυμίζουν στους αναγνώστες μας ότι υπάρχουν κάτι παιδιά που με τις πράξεις τους συμβάλλουν σε έναν κόσμο πιο όμορφο, πιο φωτεινό! 

Σας ευχόμαστε ολόψυχα καλή συνέχεια στο Γυμνάσιο! Είθε το νέο σας ξεκίνημα να είναι γεμάτο από δημιουργικές εμπειρίες, όνειρα που ορίζονται από τις δικές σας επιθυμίες και δύναμη για να τα πραγματοποιήσετε!

Γιώργο, Δήμητρα, Αλέξανδρε, Μαρία, Βασίλη, Αριστοτέλη, Δημήτρη, Δάφνη, Κωνσταντίνε, Αλεξάνδρα, Κωνσταντίνε, Δημήτρη, Αθηνά, Ελένη, Γιάννη, Ανίσα, Κατερίνα, σας ευχαριστούμε!

Καλό Καλοκαίρι!

Κυριακή 18 Μαΐου 2025

Ευχαριστήριο στους γονείς της μικρής Ιλένας και στην οργάνωση "ΔΕΣΜΟΣ" για σημαντικές δωρεές στο σχολείο μας

Οι μαθητές/τριες, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μας μονάδας ευχαριστούμε θερμά τους γονείς της μικρής Ιλένας που προσέφεραν την παρακάτω χορηγία, συγκεντρώνοντας δωρεές αντί δώρων βάπτισης, προς το σχολείο μας.

Συγκεκριμένα τους ευχαριστούμε για την ευγενική προσφορά τους σε βιβλία και παιδαγωγικό υλικό (σετ ψυχοκινητικής - μουσικά όργανα , στεφάνια - χούλα χουπς-, μπάλες βόλεϊ, ), δύο χαλάκια για τη βιβλιοθήκη του σχολείου, μαξιλαράκια , πουφ, καναπεδάκι, τραπεζάκι ορθογώνιο για τη γωνιά ανάγνωσης-χαλάρωσης και ηλεκτρονικό υλικό: έναν διαδραστικό πίνακα με προβολέα για μια αίθουσα, έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή με έγχρωμο πολυμηχάνημα εκτύπωσης και δέκα σκληρούς δίσκους, για την αναβάθμιση του εργαστηρίου Πληροφορικής. Τέλος, τους ευχαριστούμε για τα δύο γραφεία και τη δημιουργία σταθμών εργασίας στην αίθουσα Πληροφορικής, τους πέντε πίνακες ανακοινώσεων, τα δύο πιστόλια σιλικόνης και τη μηχανή πλαστικοποίησης.

Επίσης ευχαριστούμε θερμά τους ανθρώπους της οργάνωσης «Δεσμός» για την ευαισθησία τους και το ρόλο τους, ως συνδετικός κρίκος με τη σχολική μας μονάδα.

Η πολύτιμη προσφορά όλων των παραπάνω, διευκολύνει σημαντικά το έργο της εκπαιδευτικής μας διαδικασίας, συμβάλλει στη δημιουργία γωνιάς χαλάρωσης-ψυχαγωγίας , αναβαθμισμένου εργαστηρίου πληροφορικής και την ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης που παρέχουμε στους μικρούς μας μαθητές.
Είμαστε ευγνώμονες , μαθητές και εκπαιδευτικοί, για την πολύτιμη βοήθειά σας. Ευελπιστούμε και σε μια μελλοντική συνεργασία προς όφελος της εκπαιδευτικής κοινότητας του Σχολείου μας.

Η Διευθύντρια του Σχολείου

Αργυρώ Λάζου


















Σάββατο 17 Μαΐου 2025

Ευχαριστήριο στις εκδόσεις "Μεταίχμιο" για δωρεά βιβλίων στη βιβλιοθήκη μας

Με μεγάλη χαρά και ευγνωμοσύνη, εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στις εκδόσεις Μεταίχμιο για την ευγενική τους δωρεά. Η προσφορά ποιοτικών βιβλίων ενισχύει ουσιαστικά το υλικό της βιβλιοθήκης μας και καλλιεργεί την αγάπη για τη γνώση και τη φιλαναγνωσία. Οι τίτλοι που λάβαμε καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων και απευθύνονται σε αναγνώστες όλων των ηλικιών. Η δωρεά αυτή δεν είναι απλώς μια πράξη προσφοράς, αλλά και ένα παράδειγμα κοινωνικής ευαισθησίας.

Ευχόμαστε να συνεχίσετε το αξιόλογο έργο σας με το ίδιο πάθος και αφοσίωση. Σας ευχαριστούμε θερμά για την πολύτιμη συμβολή σας στην ενίσχυση του πολιτισμού.


Με εκτίμηση,
Η διευθύντρια, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του σχολείου μας.



Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2024

Ευχαριστήριο στον μαθητή μας Πρόδρομο Παούνη για τη δωρεά βιβλίων στη βιβλιοθήκη μας.

 Ο μαθητής της ΣΤ' Τάξης Πρόδρομος Παούνης έχει χαρίσει κατά καιρούς πολλά βιβλία στη σχολική μας βιβλιοθήκη. Η προσφορά του αυτή είναι ανεκτίμητη, γιατί αποφάσισε να μοιραστεί με τους συμμαθητές του όλο τον πλούτο των συναισθημάτων, των εικόνων και των γνώσεων που του χάρισε η αναγνωστική του εμπειρία.  Αγαπημένε μας Πρόδρομε, σου υποσχόμαστε ότι και αυτά τα βιβλία σου δεν θα κοσμούν μόνο τα ράφια της βιβλιοθήκης. Θα μεταφέρουν συνεχώς τον μαγικό τους κόσμο, δημιουργώντας αναμνήσεις σε πολλά ακόμη παιδιά! Σ' ευχαριστούμε πολύ!


Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2024

Ευχαριστήριο στο Πολιτιστικό Κέντρο Εκπαιδευτικών νομού Λάρισας (ΠΟΚΕΛ) για τη δωρεά βιβλίων στη βιβλιοθήκη μας.

Μια ευχάριστη έκπληξη μας περίμενε στο σχολείο μας με το άνοιγμα των Σχολείων μετά τις καλοκαιρινές διακοπές! Ένα κουτί με βιβλία , δωρεά του Πολιτιστικού Κέντρου Εκπαιδευτικών νομού Λάρισας (ΠΟΚΕΛ), που ανταποκρίθηκαν στο αίτημα γονιού του σχολείου μας, της κας Υφαντίδου Αναστασίας- ποιήτριας, για την ενίσχυση της βιβλιοθήκης μας με νέους τίτλους βιβλίων.

Ευχαριστούμε θερμά τον γραμματέα Βαγγέλη Ρεμπάπη και τον πρόεδρο του ΠΟΚΕΛ, Αργύρη Γιουρούκη που ταξίδεψαν στην πόλη μας για να παραδώσουν οι ίδιοι τα βιβλία . Είμαστε σίγουροι ότι τα βιβλία αυτά θα διαβαστούν από τους μαθητές μας πριν καλά καλά πάρουν τη θέση τους στα ράφια.

Επίσης, οι μαθητές και ο Σύλλογος Διδασκόντων ευχαριστούμε θερμά την κα Υφαντίδου Αναστασία για την πρωτοβουλία που ανέλαβε και τη συνεργασία της με το ΠΟΚΕΛ.





Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024

Ευχαριστήριο προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη κκ. Καλλίνικο

Το σχολείο μας ευχαριστεί θερμά τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Καστοριάς κκ. Καλλίνικο, για την ευαισθησία του, την άμεση ανταπόκριση και την ευγενική χειρονομία προσφοράς στη σχολική μας μονάδα. Η δωρεά αυτή θα διευκολύνει το έργο της εκπαιδευτικής μας διαδικασίας.

Επίσης ευχαριστούμε θερμά τον πατέρα Ελευθέριο Συτιλίδη για την ευαισθησία και την αποτελεσματικότητά του ως συνδετικός κρίκος με το σχολείο μας. Σας ευχαριστούμε από καρδιάς για τη βοήθειά σας.


Με εκτίμηση

Οι μαθητές, ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διεύθυνση του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μανιάκων

Κυριακή 26 Μαΐου 2024

Ευχαριστήριο της συγγραφέα Ειρήνης Κατσίπη- Σπυριδάκη προς το σχολείο μας

Κυρία Διευθύντρια, αγαπητοί συνάδελφοι, 

Η επίσκεψή στο σχολείο σας μου έδωσε μεγάλη χαρά και σας ευχαριστώ. Θα θυμάμαι πάντα τους μαθητές, το φιλικό κλίμα και την εξαίρετη φιλοξενία σας. Σας εύχομαι υγεία και καλή δύναμη.

 Με εκτίμηση  

Ειρήνη Κατσίπη


Δευτέρα 29 Απριλίου 2024

Ευχαριστήριο στον πατέρα Χαράλαμπο Δήμζα για την προσφορά λαμπάδων στο σχολείο μας


Με μεγάλη χαρά δεχτήκαμε τη γενναιόδωρη προσφορά λευκών λαμπάδων για όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς από τον ιερέα της ενορίας μας, πατέρα Χαράλαμπο Δήμζα. Τα παιδιά με τη βοήθεια των δασκάλων τους πρόσθεσαν ευφάνταστα υλικά στο λευκό της αγνότητας και με οδηγό την καλαίσθητη φαντασία τους διακόσμησαν τις λαμπάδες, στέλνοντας το χαρμόσυνο μήνυμα της Ανάστασης.

Πάτερ Χαράλαμπε, ευχαριστούμε πολύ για την απλόχερη δωρεά!

Καλή Ανάσταση σε όλους!









Παρασκευή 26 Απριλίου 2024

Ευχαριστήριο στο 4ο Δημοτικό Σχολείο για παραχώρηση εξοπλισμού

 Οι μαθητές/τριες, και οι εκπαιδευτικοί του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μανιάκων ευχαριστούμε θερμά τη Διευθύντρια κα Ζαρογιάννη Βασιλική και τον σύλλογο διδασκόντων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Καστοριάς, που ανταποκρίθηκε στην παράκλησή  μας :

για παραχώρηση λευκού πίνακα προκειμένου να αντικατασταθεί  ο υπάρχων  πίνακας της Α΄ τάξης, που είχε φθαρεί και 

για παραχώρηση προβολέα(projector) που τοποθετήθηκε στον χώρο της Σχολικής μας Βιβλιοθήκης. 

Ευχαριστούμε θερμά και συγχαίρουμε τους συναδέλφους  για την ευγενική χειρονομία και αλληλέγγυα στάση του σχολείου τους απέναντι στο δικό μας. 

Η αξιοποίηση πλεονάζοντος εκπαιδευτικού  υλικού μεταξύ των σχολείων  συμβάλλει στην ποιοτική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας έργου.

Επίσης, ευχαριστούμε θερμά τον πρόεδρο της Α/θμιας Σχολικής Επιτροπής τον κ. Βασιλειάδη Ευστάθιο , για την άμεση τοποθέτηση του υλικού στις αίθουσες του σχολείου μας.                          

Τρίτη 2 Απριλίου 2024

Ευχαριστήριο για δωρεά βιβλίων

Οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μας μονάδας ευχαριστούμε θερμά:

Την αγαπητή μας συνάδελφισσα Αγγελική Τσαρσιώτου που προσέφερε στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας παιδικά βιβλία της αγαπημένης της αδελφής Ζωής Τσαρσιώτου, η πρόωρη απώλεια της οποίας έκανε τον κόσμο της Εκπαίδευσης φτωχότερο.

Αιωνία της η μνήμη!


Η διευθύντρια του Σχολείου

Αργυρώ Λάζου






Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024

Ευχαριστήριο για τη δωρεά αθλητικού υλικού

Οι μαθητές/τριες, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μας μονάδας ευχαριστούμε θερμά:

Α) τη Γυναικεία Ομάδα Ποδοσφαίρου Καστοριάς για την ευγενική προσφορά της σε μπάλες ποδοσφαίρου προς το σχολείο μας (8 τεμάχια).
Επίσης, ευχαριστούμε θερμά τον γυμναστή μας κ. Φόρλιακα Στυλιανό, ο οποίος αποτελεί συνδετικό κρίκο της σχολικής μας μονάδας με την ομάδα.

Β) την Αθλητική Ένωση Γραμμοχωρίων για την ευγενική προσφορά της σε μπάλες ποδοσφαίρου προς το σχολείο μας. Ευχαριστούμε θερμά τον γυμναστή κ. Πασχάλη Δημητρίου που ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημά μας και το διαβίβασε στη Διοίκηση της ομάδας .

Η προσφορά αθλητικού υλικού συμβάλλει σημαντικά στην ψυχαγωγία, στην άθληση των μαθητών μας και στην ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης που παρέχουμε στους μικρούς μας μαθητές.


Η διευθύντρια του Σχολείου

Αργυρώ Λάζου

Τρίτη 5 Μαρτίου 2024

Ευχαριστήριο στις Εκδόσεις "Ψυχογιός" για τη δωρεά βιβλίων στη βιβλιοθήκη μας

 Μια ευχάριστη έκπληξη μας περίμενε  στο σχολείο μας τη Δευτέρα 4 Μαρτίου. Ένα κουτί με βιβλία , δωρεά των εκδόσεων " Ψυχογιός", που ανταποκρίθηκαν στην επιστολή του Συλλόγου Γονέων και ειδικά της κ. Μάχης Αναγνωστοπούλου, για την ενίσχυση της βιβλιοθήκης μας με νέους τίτλους βιβλίων. 

Οι μαθητές μας τα υποδέχτηκαν με μεγάλο ενθουσιασμό, τα άνοιγαν, τα διάβαζαν, ιχνηλατώντας τα αναγνωστικά τους ταξίδια και ήδη τα έχουν δανειστεί, πριν αυτά προλάβουν να πάρουν τις θέσεις τους στα ράφια. 

Ευχαριστούμε θερμά τις Εκδόσεις "Ψυχογιός" για την πολύτιμη δωρεά τους και τον Σύλλογο Γονέων για την αρωγή τους στον αγώνα μας να εμπλουτίσουμε τη σχολική μας βιβλιοθήκη.





Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2023

Ευχαριστήριο του σχολείου μας για τη δωρεά βιβλίων από τον οργανισμό "Library 4 All"

Στο σχολείο μας φέτος ο Άγιος Βασίλης ήρθε νωρίς. Στα μέσα Νοεμβρίου έφτασε ένα κουτί με 41 βιβλία για τη βιβλιοθήκη μας, την οποία ανακαινίσαμε την περασμένη χρονιά και αγωνιζόμαστε να την εμπλουτίσουμε με σύγχρονες εκδόσεις. Αποστολέας ήταν ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός  "Library 4 All". 

Αγαπημένο Library 4 All:  

Σας ευχαριστούμε γιατί  σε κόντρα των καιρών εσείς συνεχίζετε το έργο της προσφοράς, χαρίζοντας  βιβλία στα σχολεία της χώρας μας. 

Σας ευχαριστούμε γιατί αντιμετωπίζατε την αγωνία μας με ευγένεια κάθε φορά που επικοινωνούσαμε μαζί σας, περιμένοντας τη σειρά μας.

Σας ευχαριστούμε που κάνατε 92 ζευγάρια παιδικά μάτια να λαμπυρίζουν από χαρά και μας χαρίσατε τα εισιτήρια για άπειρα μαγικά ταξίδια στον κόσμο της γνώσης και της φαντασίας. Το έργο σας είναι τόσο ζωογόνο για τα σχολεία μας, ειδικά στις παραμεθόρειες περιοχές!