Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Τρίτη 16 Απριλίου 2024

Στις 15, 16 και 17 Μαϊου η φαντασία...πάει σχολείο

 


«Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΠΑΕΙ…ΣΧΟΛΕΙΟ» για 7η φορά στα σχολεία της περιοχής μας, ένα πρόγραμμα φιλαναγνωσίας που διοργανώνουν οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, οι Δ/νσεις Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καστοριάς σε συνεργασία με τη Γυναικεία Λογοτεχνική Συντροφιά και τοπικούς συγγραφείς, με την υποστήριξη της Περιφ. Ενότητας Καστοριάς, των Δήμων Καστοριάς, Άργους Ορεστικού και Νεστορίου υπό την αιγίδα της Περιφ. Δ/νσης Εκπ/σης Δυτ. Μακεδονίας με σκοπό την καλλιέργεια θετικής στάσης προς το βιβλίο.

Μια μεγάλη γιορτή βιβλίου για την περιοχή μας, αφού σε όλα τα Νηπιαγωγεία, τα Δημοτικά και ορισμένα Γυμνάσια προετοιμάζονται και υλοποιούνται αυτό το διάστημα φιλαναγνωστικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες, οι οποίες θα κορυφωθούν με τις επισκέψεις 39 συγγραφέων και εικονογράφων στα σχολεία μας , το χρονικό διάστημα 15-17 Μαΐου.

Μια πολύ σημαντική συνέργεια των παραπάνω φορέων για την προώθηση της αξίας του βιβλίου και της παιδείας.