Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2024

Παιδαγωγική συνάντηση εργασίας στο σχολείο μας

Την Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκε παιδαγωγική συνάντηση εργασίας Διευθυντών και Προϊσταμένων 1ης και 3ης ομάδας Σχολείων έργου, ύστερα από πρόσκληση της Συμβούλου Εκπαίδευσης κας Αλίκης Καζταρίδου και είχαμε τη χαρά να τους φιλοξενήσουμε στη σχολική μας βιβλιοθήκη.


Η συνάντηση εργασίας πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου. Στη συνάντηση παρευρέθηκε ο κ. Αναστάσιος Ξανθόπουλος Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καστοριάς .

Ευχαριστούμε θερμά τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης για την πρωτοβουλία αυτή και ευχόμαστε Καλή Δύναμη και καλή Σχολική Χρονιά σ όλες τις σχολικές κοινότητες.