Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2024

Ευχαριστήριο στο Πολιτιστικό Κέντρο Εκπαιδευτικών νομού Λάρισας (ΠΟΚΕΛ) για τη δωρεά βιβλίων στη βιβλιοθήκη μας.

Μια ευχάριστη έκπληξη μας περίμενε στο σχολείο μας με το άνοιγμα των Σχολείων μετά τις καλοκαιρινές διακοπές! Ένα κουτί με βιβλία , δωρεά του Πολιτιστικού Κέντρου Εκπαιδευτικών νομού Λάρισας (ΠΟΚΕΛ), που ανταποκρίθηκαν στο αίτημα γονιού του σχολείου μας, της κας Υφαντίδου Αναστασίας- ποιήτριας, για την ενίσχυση της βιβλιοθήκης μας με νέους τίτλους βιβλίων.

Ευχαριστούμε θερμά τον γραμματέα Βαγγέλη Ρεμπάπη και τον πρόεδρο του ΠΟΚΕΛ, Αργύρη Γιουρούκη που ταξίδεψαν στην πόλη μας για να παραδώσουν οι ίδιοι τα βιβλία . Είμαστε σίγουροι ότι τα βιβλία αυτά θα διαβαστούν από τους μαθητές μας πριν καλά καλά πάρουν τη θέση τους στα ράφια.

Επίσης, οι μαθητές και ο Σύλλογος Διδασκόντων ευχαριστούμε θερμά την κα Υφαντίδου Αναστασία για την πρωτοβουλία που ανέλαβε και τη συνεργασία της με το ΠΟΚΕΛ.