Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Παρασκευή 26 Μαΐου 2023

Βράβευση μαθητή του Σχολείου μας σε διαγωνισμό Ζωγραφικής για την Οδική Ασφάλεια

     Σε Ημερίδα για την Οδική Ασφάλεια "Ασφαλής Πολίτης" που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία Καστοριάς και διοργανώθηκε από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και τη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Δυτικής Μακεδονίας έγινε η βράβευση μαθητή του Σχολείου μας ( Π.Π. της Δ΄ τάξης).

    Στον χώρο της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε έκθεση Ζωγραφιών - Εργασιών από τις εκπαιδευτικές μονάδες της Π.Ε. Καστοριάς.

    Συγχαρητήρια στους μαθητές και μαθήτριες του Σχολείου μας για τη συμμετοχή τους στον διαγωνισμό Ζωγραφικής της Τροχαίας Καστοριάς με θέμα "Ασφαλής Πολίτης", όλα τα έργα και τα μηνύματα ήταν αξιόλογα. Ιδιαίτερα συγχαρητήρια αξίζουν στον μαθητή  της Δ΄ τάξης του Σχολείου μας (Π.Π.) που κατέκτησε το βραβείο της καλύτερης Ζωγραφιάς του διαγωνισμού και παρέλαβε ένα ποδήλατο με προστατευτικό κράνος. Αισθανόμαστε μεγάλη χαρά και περηφάνεια για τη διάκριση !!!