Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2023

Παρουσίαση του παιδικού βιβλίου "Ο Μικρός Σταυραετός"

 Την Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2023 επισκέφθηκε το Σχολείο μας η ακαδημαϊκός και συγγραφέας Δόξα Κωτσαλίδου και παρουσίασε το παραμύθι της "Ο Μικρός Σταυραετός" - Το παραμύθι της αλήθειας - στους μαθητές όλων των τάξεων του Σχολείου μας.

Ο μικρός σταυραετός είναι ένα παραμύθι για τη διαφορετικότητα, την υπομονή και την επιμονή, την ψυχική αντοχή στις δοκιμασίες της ζωής, την αγάπη για όλο τον κόσμο, την πίστη στα θαύματα, τη δικαίωση όλων των τίμιων αγώνων και προπάντων ένας ύμνος στην αληθινή και βαθιά ελευθερία… αυτήν, χωρίς σπάγκους!

Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας και ιδιαίτερα τη συγγραφέα που έπαιξε, εντυπωσίασε και γέμισε συναισθήματα τους μαθητές μας.