Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2021

Τα νέα self test στους μαθητές για τον Οκτώβρη .

 

Οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα μπορούν να προμηθεύονται από την Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου ως και την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου τέσσερα(4)δωρεάν αυτοδιαγνωστικά(self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των επόμενων 15 ημερών, και να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.

 

ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ:

– Το self-test θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα, Τρίτη και Παρασκευή, έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο.

– Βεβαίωση self-test οφείλουν να φέρουν οι μαθητές που δεν έχουν βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου).