Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Τσιγάρο; - Οχι, ευχαριστώ!

Τρίτη, 31/5/2011. Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καπνίσματος.

Από το ΒΗΜΑ...


Τα παιδιά υποστηρίζουν την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καπνίσματος.

Οι άκαπνοι δημόσιοι χώροι είναι δικαίωμα όλων των πολιτών και κυρίως:
- των παιδιών που εκτίθενται στις επιπτώσεις του παθητικού καπνίσματος σε κάθε επίσκεψή τους σε δημόσιο χώρο
- των ανθρώπων που έχουν αντιμετωπίσει κάποια περιπέτεια υγείας και γι’ αυτό οφείλουν να αποφεύγουν την έκθεση στο παθητικό κάπνισμα
- των εγκύων που προσπαθούν να αποφύγουν τον καπνό
- όλων των πολιτών που δεν καπνίζουν και γι’ αυτό η βραδινή τους έξοδος μετατρέπεται σε… μαρτύριο.