Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2009

Α' Τρίμηνο: Βαθμοί Μαθητών


Στις 10 του Δεκέμβρη τέλειωσε το Α' τρίμηνο, και σήμερα οι μαθητές του Σχολείου μας πήρανε τους ελέγχους... Κάποιοι γονείς είναι ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματα των παιδιών, άλλοι λιγότερο ευχαριστημένοι, και μερικοί, ίσως, να είναι
δυσαρεστημένοι... Καλό θα είναι να βρουν τις αιτίες που οδήγησαν σ' αυτά τα αποτελέσματα, να διορθώσουν κάποια πράγματα, και με περισσότερη προσπάθεια και επιμονή όλα θα πάνε καλύτερα το επόμενο τρίμηνο! Περισσότερο διάβασμα και μεγαλύτερη προσοχή μέσα στην τάξη θα φέρουν καλύτερα αποτελέσματα, να είστε σίγουροι.





Πήραμε βαθμούς...

ΠΟΣΟ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ...