Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2024

Το σχολείο μας στην 22η Πανελλήνια Λαμπαδηδρομία στην Καστοριά

 Το Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2024, το σχολείο μας συμμετείχε με μεγάλη προθυμία και  χαρά στη δράση του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Ν. Καστοριάς, στη Λαμπαδηδρομία,  που πραγματοποιήθηκε στην πόλη της Καστοριάς. 

Η μικρή μας συμμετοχή είχε ως σκοπό να γνωρίσουν οι μαθητές μας την εθελοντική προσφορά, να νιώσουν τη σπουδαιότητα της εθελοντικής αιμοδοσίας , τη χαρά, την αγάπη  και την αισιοδοξία που χαρακτηρίζουν τους ανθρώπους που συμμετέχουν στην εθελοντική  αιμοδοσία.

Ευχόμαστε το παράδειγμα των εθελοντών αιμοδοτών να  αποτελεί  πηγή έμπνευσης για όλους μας, μικρούς και μεγάλους..

H διαδρομή ήταν από τον Αγ. Μήνα ως την Ομόνοια. Συγχαίρουμε κ ευχαριστουμε τους μαθητές μας που συμμετείχαν.