Ν' αγαπάς την ευθύνη

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική

Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Μαθαίνω Αγγλικά

Το τραγούδι ABC για τους μικρούς μαθητές που ξεκινούν να μάθουν Αγγλικά.

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Αγιασμό τη Δευτέρα...


Ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2010-2011 θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 13 Σεπτεμβρίου 2010 και ώρα 9:30 π. μ.

Αμέσως μετά τον αγιασμό θα δοθούν τα νέα βιβλία στους μαθητές του Σχολείου.

Παρακαλούνται οι γονείς και οι κηδεμόνες των παιδιών να παραμείνουν στο Σχολείο μετά τον αγιασμό. Θα ακολουθήσει συγκέντρωση-συζήτηση για τη λειτουργία του Σχολείου, καθώς και ενημέρωση και εγγραφή μαθητών στο ολοήμερο.

Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Ευχές για μια νέα σχολική χρονιά!

Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Μανιάκων σας εύχεται Καλή Σχολική Χρονιά, υγεία και πρόοδο.



Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

Μέλος του ΠΥΣΠΕ Καστοριάς...

Αντιγράφω από το Blog του αιρετού της ΔΑΚΕ, Λεωνίδα Οικονομίδη...

Με απόφαση της περιφερειακής διευθύντριας κ. Ζυγούρη Έλενας ορίσθηκαν τα νέα μέλη του Υπηρεσιακού Συμβουλίου(ΠΥΣΠΕ) Ν. Καστοριάς.
Είναι οι συνάδελφοι:
1.ΔΟΥΛΓΕΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Διευθυντής 3ου Δημοτικού Σχολείου Καστοριάς.
2.ΤΖΑΒΕΛΛΑ ΚΥΡΙΑΚΗ Διευθύντρια 2ου Δημοτικού Σχολείου Μανιάκων.
Αναπληρωτές είναι οι συνάδελφοι:
1.ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΣ Διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου Κωσταραζίου.
2.ΦΙΤΖΙΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ Δασκάλα του 5ου Δημοτικού Σχολείου Καστοριάς।

Συγχαρητήρια στη Διευθύντριά μας, και ευχές για μια πετυχημένη θητεία στο ΠΥΣΠΕ!

Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

Bebe Lilly

Χαρισμένα στους μικρούς μας φίλους...
Να περνάτε καλά
...


Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Μας γνωρίζετε;

Είμαστε η Δ΄ τάξη του Σχολείου μας. Μέσα από την παρουσίαση που ακολουθεί θέλουμε να μας γνωρίσετε και να δείτε κάποιες από τις δραστηριότητες που κάναμε τη σχολική χρονιά που τελείωσε σήμερα...

Δ΄ ΤΑΞΗ 2009-10

Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

Το νέο πρόγραμμα για τα ολοήμερα σχολεία...

Από τις 8:10 π.μ. - 14:00 μ.μ. θα διαρκεί το υποχρεωτικό πρόγραμμα των μαθητών στα 800 ολοήμερα σχολεία. Βάσει του αναμορφωμένου διδακτικού ωραρίου και ωρολογίου προγράμματος για το νέο σχολικό έτος, που ανακοινώθηκε από το υπουργείο Παιδείας, η αποχώρηση των μαθητών του ολοήμερου προγράμματος μπορεί να γίνει, είτε με τη λήξη του ολοήμερου στις 16:15, είτε κατά το χρονικό διάστημα 15:30 - 15:40, εφόσον έχει κατατεθεί υπεύθυνη δήλωση των γονέων στη σχολική μονάδα.

Οι επιμέρους αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα έχουν ως εξής:

* •Αύξηση κατά 1 ώρα του γλωσσικού μαθήματος στις Α΄ και Β΄ τάξεις.
* •Αύξηση κατά 1 ώρα του μαθήματος των μαθηματικών στις Α΄ και Β΄ τάξεις Αισθητική Αγωγή: Περιλαμβάνει τα Εικαστικά, τη Μουσική και τη Θεατρική Αγωγή.
* •Οι ώρες του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής αυξάνονται κατά 2 για τις Α΄, Β΄ , Γ΄ και Δ΄ τάξεις. Στις τάξεις Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄ η μία διδακτική ώρα της Φυσικής Αγωγής θα διατίθεται για χορούς.
* •Προστίθεται το μάθημα των Αγγλικών στις Α΄ και Β΄ τάξεις για 2 ώρες και αυξάνεται κατά 1 ώρα για τις υπόλοιπες τάξεις.
* •Προστίθεται το μάθημα των Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας για 2 ώρες εβδομαδιαίως σε όλες τις τάξεις.
* •Στην Ευέλικτη Ζώνη (ΕΖ) αναπτύσσονται διαθεματικά προγράμματα με πρωτοβουλία του κάθε εκπαιδευτικού.
* ♦Στην Α΄ τάξη: Η μία διδακτική ώρα της ΕΖ θα διατίθεται για δραστηριότητες που αφορούν σε θέματα Αγωγής Υγείας.
* ♦Στην Β΄ τάξη: Η μία διδακτική ώρα της ΕΖ θα διατίθεται για δραστηριότητες που αφορούν σε θέματα Διατροφικών Συνηθειών
* ♦Στην Γ΄ τάξη: Η μία διδακτική ώρα της ΕΖ θα διατίθεται για δραστηριότητες που αφορούν σε θέματα Κυκλοφοριακής Αγωγής.
* ♦Στην Δ΄ τάξη: Η μία διδακτική ώρα της ΕΖ θα διατίθεται για δραστηριότητες που αφορούν σε θέματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.

Τα διδακτικά αντικείμενα από τα οποία μπορεί να γίνει επιλογή ως προς το πλήθος τους και τις ώρες που θα διδάσκονται είναι τα παρακάτω:

* ►Μελέτη
* ►Αθλητισμός
* ►Θεατρική Αγωγή
* ►Αγγλικά
* ►Μουσική
* ►Δυνατότητα παρακολούθησης δεύτερη ξένης γλώσσας
* ►Εικαστικά
* ►Πολιτιστικοί όμιλοι δραστηριοτήτων. Στο πλαίσιο του εν λόγω μαθήματος, οι μαθητές όλων των τάξεων θα μπορούν να προετοιμάζουν σχολικές εορτές, χορωδίες, θεατρικές παραστάσεις και άλλες δημιουργικές δραστηριότητες για την καλλιέργεια της αισθητικής, καθώς και την ανάδειξη και προώθηση στοιχείων του πολιτισμού.



Διδακτικό ωράριο πρωινής λειτουργίας

ΩΡΕΣ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

07.00 – 07.15

07.15 - 08.00

15΄

45΄

Υποδοχή μαθητών

Πρωινή προαιρετική ζώνη

08.00 – 08.10

10΄

Υποδοχή μαθητών

08.10 – 09:40

90΄

1η διδακτική περίοδος

09:40 – 10:00

20΄

διάλειμμα

10:00 – 11:30

90΄

2η διδακτική περίοδος

11:30– 11:45

15΄

διάλειμμα

11:45 – 12:25

40΄

5η διδακτική ώρα

12:25 – 12:35

10΄

διάλειμμα

12.35– 13:15

40΄

6η διδακτική ώρα

13:15– 13:25

10΄

διάλειμμα

13:25 -14:00

35΄

7η διδακτική ώρα (Λήξη υποχρεωτικού προγράμματος)

14:00 – 14:05

Διάλειμμα – Αποχώρηση μαθητών του

υποχρεωτικού προγράμματος

14:05 – 14:40

35΄

φαγητό- χαλάρωση

14:40 – 14:50

10΄

διάλειμμα

14:50 – 15:30

40΄

8η διδακτική ώρα

15:30 – 15:40

10΄

Διάλειμμα

15:40 – 16:15

35΄

9η διδακτική ώρα (Λήξη ολοήμερου προγράμματος)

Απογευματινή προαιρετική ζώνη

16:15 – 16:25

10΄

διάλειμμα

16:25 – 17:00

35΄

10η διδακτική ώρα


Αναμόρφωση Ωρολογίου Προγράμματος - Κατανομή του χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο

Α/Α

ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Α΄

Β΄

Γ΄

Δ΄

Ε΄

ΣΤ΄

01/05/10

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

-

-

2

2

2

2

02/05/10

ΓΛΩΣΣΑ

10

10

8

8

7

7

03/05/10

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

5

5

4

4

4

4

04/05/10

ΙΣΤΟΡΙΑ

-

-

2

2

2

2

05/05/10

ΜΕΛΕΤΗ του ΠΕΡΙΒΑΛ.

4

4

3

3

-

-

06/05/10

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

-

-

-

-

2

2

07/05/10

ΦΥΣΙΚΑ

-

-

-

-

3

3

08/05/10

ΚΟΙΝ.&ΠΟΛ. ΑΓΩΓΗ

-

-

-

-

1

1

09/05/10

ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ -

Εικαστικά -Μουσική

-Θεατρική Αγωγή

(5) 2 2 1

(5) 2 2 1

(3) 1 1 1

(3) 1 1 1

(3) 1 1 1

(3) 1 1 1

10/05/10

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

4

4

4

4

2

2

11/05/10

ΑΓΓΛΙΚΑ

2

2

4

4

4

4

12/05/10

EYEΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ

3

3

3

3

1

1

13/05/10

2η ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ

2

2

14/05/10

Τ.Π.Ε.

2

2

2

2

2

2

ΣΥΝΟΛΟ

35

35

35

35

35

35




Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Η εκδρομή του σχολείου μας στο Ν. Πρέβεζας

Χτες, Τετάρτη , πραγματοποιήθηκε η εκδρομή του σχολείου μας στο Ν. Πρέβεζας. Επισκεφθήκαμε το Ζάλογγο, το Νεκρομαντείο Αχέροντα στο Μεσοπόταμο και την Πάργα. Ήταν μια διδακτική και όμορφη εκδρομή που μας άρεσε ιδιαίτερα. Ακολουθούν φωτογραφίες από τα μέρη που επισκεφτήκαμε.

Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΑΣ

Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

Ο τόπος μας είναι κλειστός

Όταν ενώνεται η ποίηση του Γιώργου Σεφέρη και η μουσική του Γιάννη Μαρκόπουλου, εμείς απλά σιωπάμε... Ακούμε ευλαβικά και αναλογιζόμαστε πως υπάρχει κι αυτή η Ελλάδα, η Ελλάδα του φωτός και του πνεύματος, η Ελλάδα της τέχνης και της ανθρωπιάς! Αυτή την Ελλάδα κρατάμε μέσα μας, αυτή την Ελλάδα αγαπάμε!!!


Ποίημα...














Στον Δάσκαλο..... Κωστής Παλαμάς !


Σμίλεψε πάλι, δάσκαλε , ψυχές!
Κι ότι σ' απόμεινε ακόμη στη ζωή σου,
Μην τ' αρνηθείς! Θυσίασέ το ως τη στερνή πνοή σου!
Χτισ' το παλάτι, δάσκαλε σοφέ!

Κι αν λίγη δύναμη μεσ' το κορμί σου μένει,
Μην κουρασθείς. Είν' η ψυχή σου ατσαλωμένη.
Θέμελα βάλε τώρα πιο βαθειά,
Ο πόλεμος να μη μπορεί να τα γκρεμίσει.

Σκάψε βαθειά. Τι κι' αν πολλοί σ’ έχουνε λησμονήσει;
Θα θυμηθούνε κάποτε κι αυτοί
Τα βάρη που κρατάς σαν Άτλαντας στην πλάτη,
Υπομονή! Χτίζε, σοφέ, της κοινωνίας το παλάτι !

Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

Αξίζει να το ακούσετε...

Μεγάλη Παρασκευή σήμερα και τα λόγια περισσεύουν... Ας ακούσουμε τον Νίκο Ξυλούρη να τραγουδά "Οι πόνοι της Παναγιάς" σε στίχους του Κώστα Βάρναλη και ας ταξιδέψουμε μαζί τους σε κόσμους διαφορετικούς και βαθειά ανθρώπινους!




" Όσες φορές κι αν γεννηθείς, τόσες θα σε σταυρώσουν".